shmera_6oclock_me

Γιατί σήμερα ξύπνησα στις 6π.μ.

Καλημέρα.

Η ώρα είναι 6:45 και έχω ήδη κάνει αρκετή δουλειά. Σήμερα ξύπνησα στις 6 και σκοπεύω να το κάνω για αρκετές ημέρες ή εβδομάδες ακόμα.

Οι πιο παλιοί εδώ στο PW, θα θυμάστε το πείραμα με το ρολόι κατά το Project 10.

Η γεύση που μου έμεινε τότε, ήταν πως αν πραγματικά θέλει κάποιος να αδράξει την ημέρα, πρέπει να την πάρει από την αρχή.

Σήμερα όταν σηκώθηκα, η μέρα ήταν κάπως έτσι.

shmera_6oclock

Το εξαιρετικά θετικό, είναι πως έχω τρελή ενέργεια αν και είναι η πρώτη ημέρα μετά από καιρό που ξυπνάω τόσο νωρίς. Και κοιμήθηκα γύρω στις 12:30 – 1:00.

Βέβαια, τα μούτρα μου είναι κάπως έτσι (πάλι καλά δηλαδή, αν αναλογιστεί κανείς πως είναι η πρώτη μέρα σήμερα).

shmera_6oclock_me

Ποιος ο λόγος που άρχισα πάλι να σηκώνομαι με τα κοκόρια θα μου πείτε.

Όπως συμβαίνει κατά καιρούς, βρίσκομαι σε μια εξαιρετικά δημιουργική φάση. Ασχολούμαι με 3 υπέροχα και αρκετά μεγάλα projects, από τα οποία τα 2 είναι καινούργια. Σύντομα θα σας πω και περί τίνος πρόκειται.

Πήζω λοιπόν δημιουργικά σχεδόν από την αρχή του χρόνου και μου αρέσει πολύ. Γιατί πολύ απλά όταν κάνεις πράγματα που σε εξιτάρουν και τα γουστάρεις, τίποτα δεν είναι “δουλειά”.

Αυτό που ήθελα λοιπόν να δημιουργήσω ξυπνώντας νωρίς, είναι ένα χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα μπορούσα να εργάζομαι αδιάλειπτα, με ενέργεια και πολύ αποδοτικά. Στόχος είναι μέχρι τις 10-11 το πρωί να έχω τελειώσει σχεδόν με τα πάντα.

Άλλωστε δεν χρειάζομαι περισσότερες από 4-5 ώρες “highly focused” δουλειάς την ημέρα. Το πιθανότερο είναι πως  ούτε και εσύ χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο από αυτόν.

2-3 tips για όταν δυσκολεύεσαι να ξυπνήσεις νωρίς.

Το βασικό είναι, όταν ακούσεις το ξυπνητήρι, απλά και μηχανικά να σηκωθείς από το κρεβάτι. Μην πατήσεις το “snooze”, σε χάσαμε. Σηκώνεσαι με τη μια και πας στο μπάνιο. Εκεί ξεκινάς τη δική σου πρωινή τελετουργία (δικό σου θέμα, κλείσε την πόρτα).

Τώρα, τρόποι που έχω παρατηρήσει πως με ξυπνούν και παράλληλα με γεμίζουν ενέργεια.

  1. Πρωινό ντους. Απλά μπες κάτω από το ντους και κάτσε εκεί 5-10 λεπτάκια. Θα ξυπνήσεις σίγουρα.
  2. Πλύνε τα πιάτα. Ναι, κι όμως. Αν έχεις μερικά πιάτα άπλυτα από την προηγούμενη (εγώ καμιά φορά βγάζω και από πλυντήριο), δοκίμασε να τα πλύνεις. Όχι καμία τρελή στοίβα, 3-4 πιατάκια. Θα διαπιστώσεις πως και θα ξυπνήσεις αλλά και πολύ ενεργητικός θα είσαι.
  3. Ξύπνησε και τον σκύλο σου και πηγαίνετε μια μικρή βόλτα. Τα σκυλάκια πάντα ψοφάνε για τσάρκες, οπότε δεν θα σου κρατήσει κακία κανείς.
  4. Μουσική. Μα φυσικά. Κάνε το 2 ή το 3 (όχι το 1) με ακουστικά στα αυτιά και αγαπημένη μουσική. Καλό θα είναι η μουσική να είναι κάτι upbeat. Αλλά γενικά ό,τι “φτιάχνει” τον καθένα.
  5. Και δύο points που άφησε στα σχόλια ο φίλος Tommy και με βρίσκουν σύμφωνο!
    1. Άσε το κινητό μακριά, ώστε να χρειαστεί να περπατήσεις για να το πιάσεις.
    2. Πριν κοιμηθείς κάνε μια λίστα με τα task που έχεις να κάνεις την επόμενη μέρα. Ο εγκέφαλος θα ‘ξέρει’ γιατί πρέπει να σηκωθείς.

Κάτι πολύ σημαντικό! Μην τα παρατήσετε από την πρώτη εβδομάδα. Το σώμα θέλει λίγο χρόνο να προσαρμοστεί σε κάτι τόσο νέο, όσο το πρωινό ξύπνημα. Δώστε του λοιπόν τον χρόνο του!

Αυτά λοιπόν για σήμερα. Θα σας ενημερώσω για το πως πάει το πράγμα.

Σύντομα θα έχουμε και νέο Project μέσα στο Passiveweek. Κάτι πολύ ωραίο!

Να, πήγε 7 και 10 και έχω και αυτό το post έτοιμο ήδη. Προχωράμε!

Stay passive!

Σχόλια

comments