long_tail

Τι έγιναν τα Log-Tail Keywords μου, Google;

Η Google αλλάζει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Το θέμα είναι τι προσπαθεί να γίνει και γιατί. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να διερευνήσουμε στην πορεία.

Μετά το τεράστιο upgrade στον αλγόριθμο της με τον Hummingbird η Google προχώρησε πριν από λίγες μόνο ημέρες στον Pinguin 2.1.

Πρόκειται για την τελευταία έκδοση του γνωστού μας anti-spam αλγόριθμου που για μια ακόμα φορά, πήρε και σήκωσε πολλά sites συμπεριλαμβανομένων και 2-3ων δικών μου.

Η αλήθεια είναι πως δεν ξαφνιάστηκα ιδιαίτερα, αφού ήξερα πως τα sites αυτά ήταν λίγο πολύ αποτέλεσμα spam. Ήταν δηλαδή από τα sites στα οποία πειραματιζόμουν.

Αυτό όμως που παρατήρησα τελευταία, είναι πως ενώ το traffic π.χ για το PassiveWeek ανεβαίνει διαρκώς, το πλήθος των “Long Tail Keywords” (keywords αποτελούμενα από περισσότερες από 2-3 λέξεις) τα οποία “μου φέρνουν” κόσμο έχει μειωθεί δραματικά.

Ακόμα, παρατήρησα μια αύξηση στα “not provided” keywords. Μάλιστα, η αύξηση αυτή είναι σχεδόν ίση με την μείωση των υπολοίπων long tail keywords

χμμ.. περίεργη σύμπτωση, δεν βρίσκετε;

google-sslΚάνοντας λοιπόν την ανάλογη έρευνα παρατήρησα το εξής. Η Google όλο και περισσότερο “επιβάλλει” το secure search στις σελίδες της. Αυτό το https λοιπόν στην αρχή του url, κάνει όλη την ζημιά.

Θα παρατηρήσετε λοιπόν, πως η Google παρουσιάζει όλο και λιγότερες πληροφορίες σχετικά με τα “long tail keywords”.
Αυτό υποθέτω πως το κάνει γιατί προφανώς δεν θέλει να υπάρχει αυτή η “δύναμη” στα χέρια μας ώστε να μπορούμε να κάνουμε “game” το σύστημα. ‘Η τουλάχιστον αυτός, ίσως, είναι ένας από τους λόγους.

Βέβαια υπάρχουν άλλοι τρόποι να αντλήσουμε αυτές τις πληροφορίες, αλλά δεν είναι του παρόντος.

Σύντομα λοιπόν, μην ξαφνιαστείτε αν δείτε το ποσοστό των “non provided” να αγγίζει το 100%.

Τα μάτια μας, καρφωμένα ακόμα πάνω στο μεγάλο G.

Σχόλια

comments