amazonbox

Affiliate marketing, direct ad sales και τα δικά μας προϊόντα

Συνεχίζουμε λοιπόν σήμερα με τις υπόλοιπες τρεις μεθόδους για παθητικό εισόδημα που ανέφερα στο αρχικό μου άρθρο “Οι 6 βασικοί τρόποι για το παθητικό εισόδημα μας“. Μπορείς να διαβάσεις και την ανάλυση των πρώτων τριών μεθόδων στο άρθρο “Donations, contextual revenue και συνδρομές“. Έτσι για να ακολουθήσεις τη ροή των λεγομένων.

Affiliate marketing

Με αυτή την μέθοδο θα ασχοληθούμε πάρα πολύ έντονα μέσα από το passiveweek. Και αυτό γιατί έχει πολλά πλεονεκτήματα και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παράγει κανείς κέρδη.

Αν στο προηγούμενo άρθρο αναρωτηθήκατε πού βρίσκουν οι διαφημιζόμενοι τα χρήματα για να μας πληρώνουν στη μέθοδο του “Contextual revenue”, εδώ βρίσκεται η απάντηση. Τα περισσότερα links οδηγούν σε affiliate sites τα οποία παράγουν Χ10 ή και περισσότερες φορές το κόστος ενός κλικ.

Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε με το affiliate marketing είναι να πουλάμε προιόντα τρίτων και να λαμβάνουμε την ανάλογη προμήθεια. Φαντάσου πως εμείς δεν παράγουμε τίποτα, δεν έχουμε αποθήκες με προϊόντα και ούτε καν κάνουμε την αποστολή των προϊόντων στον αγοραστή.

Απλά μέσα από ένα ειδικό link (affiliate link), με το οποίο μας προμηθεύει ο συνεργάτης μας κάθε φορά, στέλνουμε πελάτες στο site με τα προϊόντα. Όταν γίνει κάποια αγορά, εμείς κερδίζουμε μια προμήθεια.

Όταν λοιπόν συνεργαζόμαστε με κάποιο πχ. online shop (το οποίο φυσικά έχει κάποιο affiliate πρόγραμμα ή πρόγραμμα συνεργατών), εμείς είμαστε οι affiliates.

Δημιουργούμε λοιπόν θεματικά sites ή blogs για να προσελκύουμε κόσμο τον οποίο και “στέλνουμε” μέσα από τα affiliate links στους συνεργάτες μας. Τόσο απλά.

Ένα από τα μεγαλύτερα affiliate προγράμματα στο διαδίκτυο είναι αυτό της Amazon. Υπάρχουν όμως χιλιάδες άλλα. Θα μάθουμε πώς να τα εντοπίζουμε, πώς να βλέπουμε αν αξίζουν τον κόπο και πώς να τα εκμεταλλευόμαστε στο έπακρον.

Φυσικά ο ανταγωνισμός στον χώρο αυτό είναι εξαιρετικά υψηλός. Έτσι, θα πρέπει να εφαρμόσουμε συγκεκριμένες τεχνικές οι οποίες θα μας βοηθήσουν να “κερδίσουμε” τον ανταγωνισμό. Τέτοιες τεχνικές θα μάθουμε εδώ.

Direct ad sales

Με αυτή την μέθοδο λογικά πρέπει να είσαστε όλοι εξοικειωμένοι. Είναι ο παραδοσιακός τρόπος πώλησης διαφήμισης. Στο Musicwave.gr για παράδειγμα, διαφημιστικές εταιρίες αγοράζουν κατά καιρούς κάποιο συγκεκριμένο χώρο για να προβάλουν άλλες εταιρίες ή προϊόντα μέσω link ads ή baners.

Η χρέωση εδώ είναι συνήθως με το μήνα ή το χρόνο. Κάποιες φορές η χρέωση (κυρίως στο εξωτερικό) γίνεται και με την λογική του PPC ή CPM.

Νέα λέξη – CPM: Cost Per Thousand (το Μ είναι από το λατινικό Mille που σημαίνει χιλιάδα). Είναι το κόστος ανά 1000 εμφανίσεις. Κάθε 1000 εμφανίσεις μια διαφημιστικής καταχώρησης δηλαδή χρεώνουμε ένα ποσό.

Τα κέρδη από μια τέτοια καταχώρηση μπορεί να είναι πραγματικά εξαιρετικά. Το πρόβλημα είναι πως για ξεκινήσει ένα site να παράγει τέτοια έσοδα (να προκαλέσει δηλαδή διαφημιστικό ενδιαφέρον) θα πρέπει είτε να έχει μεγάλη κίνηση είτε να έχει καλό brand name. Και όσο μεγαλώνει η κίνηση και το brand, τόσο μεγαλώνουν και τα αντίστοιχα έσοδα. Εγώ προσωπικά, μόνο με το musicwave έχω καταφέρει κάτι τέτοιο. Είναι δύσκολο, σας το λέω.

Οπότε ουσιαστικά αυτή την μέθοδο την αφήνουμε για μετά. Καλό όμως είναι να την έχουμε υπόψιν μας. Options people!

Our own products (τα δικά μας προϊόντα)

Ακούγεται δύσκολο, αλλά δεν είναι. Δεν πρόκειται να φτιάξουμε το νέο iPhone. Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά.

Έχω δημιουργήσει τέτοια προϊόντα σε ένα Σαββατοκύριακο και τα πούλησα με μεγάλη επιτυχία.

Όταν κατέχουμε την πληροφορία (ή μπορούμε να την βρούμε) σε κάποιο τομέα ή έχουμε την δυνατότητα να την προσφέρουμε σε εναλλακτικές μορφές (audio, video, ebook), τότε μπορούμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας προϊόντα.

Πιο απλά, για παράδειγμα μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ebook που να είναι ένας οδηγός για “κάτι”. Πώς να “κάνεις κάτι”.

Το μυστικό εδώ είναι να ακολουθήσουμε την αντίστροφη πορεία. Μέσα από μια ανάλυση (την οποία θα μάθουμε μέσα από το PW) μπορούμε να δούμε αν υπάρχει πραγματική ζήτηση για αυτό που πάμε να δημιουργήσουμε.

Αντί λοιπόν να γράψουμε έναν οδηγό με τίτλο “Πώς να χάσετε 10 κιλά σε 10 μέρες” (λέμε τώρα) και μετά να ψάξουμε να βρούμε πιθανούς αγοραστές, πρώτα βλέπουμε τι ψάχνει και σε τι αναζητά ο κόσμος (μέσα από την ανάλυση που προανέφερα) και μετά φτιάχνουμε ένα προϊόν κομμένο και ραμμένο στη ζήτηση που γνωρίζουμε πως υπάρχει.

Όχι πείτε μου. Δεν είναι υπέροχο;

Ακόμα, αυτό που είναι εξαιρετικό με τα ψηφιακά προϊόντα είναι πως μπορείς να πουλήσεις αμέτρητα αντίτυπα (αφού δεν απαιτείται να έχεις stock) και μπορεί η όλη διαδικασία πώλησης και αποστολής να αυτοματοποιηθεί πλήρως. Βγαίνουμε τελείως από την εξίσωση και απλά εισπράττουμε.

Και εδώ τα περιθώρια κέρδους είναι ασύλληπτα. Πάνω από 90% στις περισσότερες περιπτώσεις.

Στην πορεία, θα σας δείξω και πρακτικά πώς λειτουργούν αυτές οι μέθοδοι. Θα ξεκινήσω projects και θα σας παρουσιάζω τα βήματα που κάνω και την πρόοδο που έχω. Έτσι θα μπορέσετε και εσείς να με ακολουθήσετε βήμα-βήμα και να δημιουργήσετε τα δικά σας sites.

Σχόλια

comments