strategy

The PW Project 04 – Πως οι αριθμοί μου έδειξαν την στρατηγική για το περιεχόμενο!

Update: Στο προηγούμενο άρθρο μου, σας παρουσίασα το πως κάλεσα την Google έμμεσα, να δει γρήγορα το site μου. Αυτό ήταν πριν 3 μέρες περίπου. Σήμερα, και οι τρεις συνοδοιπόροι μου αλλά και δεκάδες άλλοι φίλοι που με ενημερώνουν για την πρόοδό τους, έχουν τα site τους ιndexed! That’s good news!

Σήμερα θα δούμε μερικά πράγματα σχετικά με την στρατηγική που σκέφτομαι να ακολουθήσω στο χτίσιμο του site μου σε επίπεδο περιεχομένου.

Γενικά η λογική που ακολουθώ σε ό,τι κάνω σχετικά με τα niche sites, βασίζεται σε δύο στοιχεία.

Θέλω το περιεχόμενο μου να είναι χρήσιμο στον επισκέπτη και θέλω το περιεχόμενο μου να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.

Χρήσιμο περιεχόμενο για τον επισκέπτη

Πολλοί με ρωτούν, πως θα γράψω περιεχόμενο για ένα θέμα όπως το Cooking, για το οποίο έχω ομολογήσει πως έχω μαύρα μεσάνυχτα.

Έχετε ακούσει για την “κατάρα της γνώσης”;
Πρόκειται βασικά για την κλασική αδυναμία κάποιου που γνωρίζει πολύ καλά ένα αντικείμενο να το αποδώσει με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει απόλυτα κατανοητό.

Εδώ λοιπόν έχω ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Δεν ξέρω τίποτα.

Αν λοιπόν μεταφέρω τις πληροφορίες στο site μου, με τον ρυθμό που και εγώ ο ίδιος τις μαθαίνω, τότε αυτό θα αποτελέσει έναν εξαιρετικό οδηγό για κάποιον που μόλις αποφασίζει να ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό (όπως εγώ δηλαδή).
Είναι ακριβώς αυτό που θέλω.

Όσο για τις πληροφορίες, είναι όλες εκεί έξω. Κάνοντας την έρευνα μου θα τις εντοπίσω όλες. Εύκολα.

Περιεχόμενο φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης

Το περιεχόμενο τώρα που θα δημιουργήσω για το site μου πρέπει να έχει και μερικά στοιχεία που θα με βοηθήσουν να στοχεύσω στο βασικό μου keyword αλλά και τα υπό-keywords τους, ενώ παράλληλα θα με ανεβάσουν στα rankings.

Τα υπό-keywords όμως είναι αυτά που θα μου δώσουν την κατεύθυνση που πρέπει να έχω.
Πώς θα τις εντοπίσω όμως αυτές;

Πολύ απλά. Να είναι καλά το Market Samurai.

Δείτε το σχετικό βίντεο

Συμπεράσματα

Όπως πολύ εύκολα παρατηρήσαμε στην έρευνα μας, όσοι ψάχνουν για “Couples Cooking Classes” ψάχνουν με κάποιον τοπικό προσδιορισμό.

Είδαμε λοιπόν

Couples Cooking Classes Atlanta
Couples Cooking Classes Boston
Couples Cooking Classes London
κλπ.

Οι λέξεις αυτές έχουν τα εξής χαρακτηριστικά σχεδόν πάντα. Είναι λέξεις με εξαιρετικά χαμηλό ανταγωνισμό, αλλά και χαμηλό traffic.

Αν όμως στοχεύσουμε σε πολλές από αυτές, τότε το traffic αρχίζει να βγάζει νόημα.

 

Η Google και οι άλλες λέξεις

Μια άλλη τεχνική για να βρούμε τις λεγόμενες derivatives λέξεις, δηλαδή λέξεις με παρόμοιο νόημα αλλά και μεγάλη σχετικότητα με το θέμα μας είναι μέσω της Google.

(για παράδειγμα το “teach how to cook a meal for two” έχει μεγάλη σχέση με το βασικό μου keyword)

Πήγαινε στην Goolge και γράψε το βασικό σου keyword αλλά με την παρακάτω σύνταξη.

[~couples ~cooking ~classes]

Αυτό ουσιαστικά λέει στην Google να λάβει υπόψιν της στην αναζήτηση όλες τις λέξεις (τα []) αλλά να μας δώσει και συνώνυμα αποτελέσματα για αυτές (τα ~).

Κάντε την αναζήτηση και δείτε τις λέξεις με bold. Είναι πραγματικός θησαυρός.

Η στρατηγική μου λοιπόν

Θα δημιουργήσω ένα post για κάθε περιοχή. Εκεί ίσως αναφέρω μερικά πράγματα για την περιοχή και μια λίστα με Couples Cooking Classes που θα βρω.

Τέλεια, θα στοχεύσω λοιπόν δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες λέξεις με τοπικό προσδιορισμό. Ίσως φτιάξω και έναν σχετικό χάρτη. Θα δω.

Το σίγουρο είναι πως για τέτοια keywords θα πρέπει να είναι σχετικά εύκολο να βγω στην πρώτη σελίδα.

Συμπέρασμα για την σελίδα μου

Επειδή όπως μόλις διαπίστωσα ο κόσμος ψάχνει έντονα να βρει Couples Cooking Classes στην περιοχή του, αυτό μου προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία.

Το CouplesCookingClassesHQ.com θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα authority site. Σε ένα site δηλαδή που θα αποτελεί την απόλυτη πηγή στον χώρο των Cooking Classes for Couples. 

Αν αυτό γίνει, θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω σχεδόν και τις 6 μεθόδους παθητικού εισοδήματος που έχουμε αναφέρει. Γιατί τότε, εκτός από τον κόσμο, θα έχω και το κύρος.

Όπως βλέπετε, η έρευνα μας και οι σχετικοί με αυτή αριθμοί, με κατευθύνουν στο τι πρέπει ή μπορώ να κάνω.

Στόχος μου λοιπόν για τις επόμενες εβδομάδες θα είναι να δημιουργήσω το σχετικό περιεχόμενο για κάθε περιοχή καθώς και συνοδευτικά άρθρα τα οποία θα postάρω με ρυθμούς λογικής ροής (ένα post κάθε 2-3 μέρες ίσως).

 

Επόμενο βήμα
Τα βασικά βήματα προώθησης του site μας

Σχόλια

comments