Facebook-like

Μαζεύοντας στοχευμένα likes στο Facebook Page μας!

Στο προηγούμενο post ανέλυσα το τι τελικά είναι ένα facebook page, πώς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για την επιχείρησή μας και τι πρέπει να προσέχουμε.

Ωραία, φτιάξαμε λοιπόν το page μας και έχουμε συγκεντρώσει έναν αξιόλογο αριθμό σχετικών likes.

Ο αριθμός αυτός δεν είναι καθόλου συγκεκριμένος. Σε κάποιες περιπτώσεις αρκούν μερικές εκατοντάδες likes και σε κάποιες άλλες ακόμα και δεκάδες χιλιάδων likes δεν είναι αρκετά.

Πάμε όμως στο ζουμί, για να συνεχίσω με την απάντηση στην ερώτηση του φίλου Κώστα.

(στείλε και εσύ τις δικές σου απορίες στο passiveweek@gmail.com ή στα comments κάτω από το post).

 

Ας σκεφτούμε για λίγο.

Γιατί θέλουμε να συγκεντρώσουμε ένα σύνολο ανθρώπων μέσα σε ένα page; Ποια είναι η ουσία μιας τέτοιας κίνησης.

Ουσιαστικά ψάχνουμε για ένα κανάλι επικοινωνίας με τον κόσμο σε μια προσπάθεια να κάνουμε engage μαζί τους και να τους μετατρέψουμε σε πελάτες. Σωστά;

Γιατί για να έχουμε μια στρατηγική, θα πρέπει να έχουμε και κάποιο στόχο.

 

Πώς συγκεντρώνουμε περισσότερο κόσμο στην facebook page μας;

Μέσα από τη σελίδα μας

Όπως έχουμε δει και στο παρελθόν, είναι πολύ σημαντικό, όταν κάποιος επισκέπτεται  τη σελίδα μας, να μας “αφήνει” έναν τουλάχιστον τρόπο επικοινωνίας. Αυτός ιδανικά ειναι ένα email. Διαφορετικά μπορεί να είναι ένα like στη σελίδα μας στο facebook. Βάζουμε λοιπόν ένα like-box (video) στη σελίδα μας και προτρέπουμε για like.

 

Facebook ads

Μέσα από τα facebook ads μπορούμε να στοχεύσουμε εξαιρετικά στο κοινό που μας ενδιαφέρει και να το μετατρέψουμε σε page likes (Αυτό με μια επιφύλαξη. Τρέχω ένα πείραμα που θα μας πει πολλά σύντομα).

 

Κάντε αξιόλογα posts
Όταν κάνεις post κάτι στη σελίδα σου, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου όσους έχουν κάνει like σε αυτή, αλλά και όσους ίσως θα ήθελαν να κάνουν αλλά δεν σε έχουν ανακαλύψει ακόμα. Ενα ενδιαφέρον post, μοιράζεται και  εμφανίζεται με τον τρόπο αυτό σε όλο και περισσότερα feeds. Όταν κάποιος μοιράζεται ένα post το βλέπει ένα σημαντικό μέρος των φίλων του, και έτσι μπορεί έμμεσα να αποκτήσεις νέους “fan”!

 

Engage με άλλα posts

Αυτό ισχύει παντού και πάντα. Η αλληλεπίδραση πάντα φέρνει αποτέλεσμα. Κάνε λοιπόν “σαν page” like και comments σε άλλα σχετικά pages και posts ώστε να “φαίνεστε”. Οσο πιο πολύ συμμετέχεις, τόσο πιο πολλά μάτια σε βλέπουν. Και έτσι ανακατέυεται και κόσμος μεταξύ των pages. Got it ?

 

Μην postάρεις τυχαία

Είναι πολύ σημαντικό να δεις ποιες ημέρες και ώρες λειτουργούν καλύτερα για τα posts σου. Υπάρχουν γενικοί κανόνες, αλλά μόνο με testing θα δεις τι πραγματικά λειτουργεί για εσένα. Στο passiveweek για παράδειγμα, έχω παρατηρήσει πως η Δευτέρα το πρωί και το Σάββατο το πρωί λειτουργούν καλύτερα για εσάς. Έχω δηλαδή καλύτερο open rate στα emails και γενικότερα μεγαλύτερο engagment. Αρα postάρω συνήθως τότε!

 

Και ένα “tricκ”

Κάτι που έχω δει να λειτουργεί εξαιρετικά είναι το παρακάτω σενάριο. Κάνεις post κάτι στο page σου και κάνει κάποιος like που δεν είναι στο page σου. Του στέλνεις ένα private message και τον ρωτάς κάτι σχετικά με το post ώστε να συνεχίσεις την κουβέντα. 9 στις 10 φορές κάνει like στην σελίδα σου. Τον κάνεις να νιώθει ιδιαίτερος και στο ανταποδίδει (βασικές αρχές ψυχολογίας).

 

Όπως είπαμε και στο προηγούμενο post, το πλήθος των likes δεν παίζει κανένα ρόλο. Το βασικό είναι να έχουμε στοχευμένο κοινό.

Το facebook λειτουργεί κάπως έτσι.

Όταν κάνουμε ένα post στο page μας, το facebook το εμφανίζει σε ένα κομμάτι του κοινού μας για να πάρει τις πρώτες αντιδράσεις. Ετσι, όσο περισσότερο engage κάνει αυτό το κοινό στο post μας, τόσο σε μεγαλύτερο μέρος του κοινού μας θα εμφανιστεί το post αυτό. Με μέγιστο φυσικά το 5-7%.

Έτσι λοιπόν, όταν έχουμε κοινό που ενδιαφέρεται για ό,τι postάρουμε (άρα είναι στοχευμένο) λειτουργεί πολύ καλύτερα η διαδικασία που μόλις περιέγραψα. Βγάζει νόημα, σωστά;

Επιδει όμως μακρηγόρησα πάλι (κλασικά), στο επόμενο post θα δούμε πως μετατρέπουμε αυτά τα likes σε πωλήσεις!

 

Αλήθεια. Έχετε δοκιμάσει κάτι που δεν αναφέρω εδώ και σας λειτούργησε στην συλλογή στοχευμένων likes;

Γράψτε το στα comments και θα το μεταφέρω στο άρθρο για να το έχουμε όλοι στην διάθεση μας. 

 

Σχετικά

– Πως θα μετατρέψουμε τους φίλους μας στο facebook σε πελάτες!
– Πως με τα facebook pages θα γνωστοποιήσουμε την επιχείρησή μας και θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας!

Σχόλια

comments